קמפיינים ממומנים - פרופורמנס
קמפיינים ממומנים מבוססים המרות – לפי היעדים העסקיים שלך
לעסק שלכם יש יעדים ברורים – יצירת מכירות, השגת לידים, הנעה לביקורים בחנות האינטרנטית, יצירת קשר ועוד.
דרך פעילות דיגיטלית מכוונת מטרה אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו אסטרטגיה שלמה לניהול קמפיינים ממומנים בצורה מבוססת המרות לאורך תקופת ההתקשרות.
לגיבורים שלנו ניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים בכל הערוצים הדיגיטליים – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין, ומנוע החיפוש גוגל ברשת החיפוש, המדיה, יו-טיוב, גוגל 'שופינג' ויתר פלטפורמות הפרסום המשלימות. בשילוב עם מגוון רחב של תחומים כמו – נדל"ן, היי-טק, מסעדנות, תיירות, חקלאות, פוליטיקה ועוד.
תהליך העבודה מתחיל באיפיון המוצר או השירות, יחד עם קהלי היעד הרלוונטים, וממשיך ביצירת מסע לקוח אופטימלי תוך דיוק ושיפור המסרים השיווקים שלכם
בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים ומערכות מדידה שונות אנחנוו נמצאים במעקב קבוע על כל הפעילות ומניעים את הקהל להמרות מותאמות עבורכם – קניות, יצירת קשר, השארת לידים וכד'.
הקמפיינים הממומנים בשנים האחרונות:
יכולות ניתוח תוצאות הקמפיינים המממונים השתפרו מאוד בשנים האחרונות בייחוד בגלל אפשרויות המדידה החדשות והאפשרויות לצבוע קהלים ולאסוף את כל סוגי המידע שאנחנו צריכים לטובת עבודת הפרסום השוטפת. ללא מערך מדידה שלם הכולל מערכות אנליטיקה ו'תיוגים' לא נוכל למדוד את תוצאות הפרסום שלנו בצורה אופטימלית ולא נוכל לקבל החלטות עסקיות נכונות הקשורות לקמפיין, ולכן אנחנו ממליצים לא להתחיל קמפיין ממומן לפני שוידאתם שמערך הפרסום שלכם בנוי כראוי.
ניהול קמפיין מצריך עבודה יום יומית הכוללת את ניטור הפעילות הדיגיטלית, ביצועיי אופטימיזציה, בחינת אפיקים חדשים, השוואת תוצאות והסקת מסקנות בצורה קבועה. צוות הגיבורים שלנו מומחה באנליטיקה וניתוח ביצועים ויידע איך למקסם את התוצאות מתקציב הפרסום שלכם.
הגיע הזמן שהפעילות שלך תעבור להיות מבוססת המרות – התקציב שלכם צריך גיבורי על!
שלחו הודעה, ונשמח לעזור!
