הרשת החברתית והעסק שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אייקון גנרי

במאמר הזה נפרט לכם על ההשפעות החיוביות שיש לפעילות עקבית ברשת החברתית פייסבוק על העסק שלכם. בין אם מדובר בעסק קטן כמו פאב, קפה או מסעדה ובין אם מדובר באופרציה גדולה יותר כמו מלון – פעילות נכונה ברשתות החברתיות היא קריטית והכרחית לאופי העסק, למיתוג ולחשיפה שלו. בסופו של דבר- פעילות מוצלחת ברשתות החברתיות תמנף את העסק ותגדיל את הרווחים שלכם באופן משמעותי.

לכן, כעת נעבור על כמה עקרונות יסוד בניהול העמוד, כתיבת התוכן ומימונו במנהל המודעות.

כידוע לכולנו כבר מזמן- ״מי שלא קיים ברשת פשוט לא קיים״ וזו לא סתם קלישאה.

הגולש הבינלאומי הממוצע מבלה כ-40 דקות בפייסבוק ביום. בישראל המשתמש הממוצע מבלה שעתיים (!) יומיות בפעילות פייסבוקית. הדבר הראשון שהישראלי הממוצע עושה בבוקר לפני שהוא מצחצח שיניים? נכון מאוד, בודק מה הוא פספס ב7 השעות שהוא ישן. בישראל המשתמש הממוצע מחובר לפייסבוק כל היום! אין לוג-אין, אין לוג-אאוט. הוא פשוט מחובר כל היום. וזו, חברים וחברות, נקודת המוצא שלנו – החברה הישראלית מכורה לרשתות החברתיות.
אז בעלי עסק יקרים, אם עוד לא הפנמתם שהלקוחות שלכם (קיימים ופוטנציאלים) נמצאים בפייסבוק כל יום כל היום אז תפנימו ותתחילו ליישם את ההנחיות הבאות:

אם אין לכם עמוד עסקי, תבנו אחד. עמוד עסקי הוא בעצם כרטיס הביקור שלכם ברשת ומהווה פלטפורמה וויזואלית/אינפורמטיבית לעסק שלכם.

יש לכם עמוד עסקי? יופי! עכשיו הגיע הזמן לתחזק אותו. הנה כמה טיפים לאיך עושים זאת:

1.תשתדלו למלא כמה שיותר אינפורמציה ב״אודות״

2. יצירת שפה אחידה, גרפית ומילולית. העמוד שלכם צריך להידמות לעסק שלכם ברמה הוויזואלית.

מיתוג נכון של העמוד והתאמתו לעסק הקיים יוצר למשתמש את החיבור בין העמוד לעסק.

כותבים את התוכן שלכם בעצמכם? תדאגו להשתמש בשפה אחידה ועקבית. בין אם זה סלוגן שאימצתם או סתם צורת דיבור – תדבקו בהם. עם הזמן המשתמש יתרגל לזה ויגיב לזה בצורה טבעית, והכי חשוב אורגנית.

3. היו עקביים! תחליטו כמה פעמים בשבוע אתם מעלים תוכן לעמוד ובאילו ימים.

אל תשכחו ואל תחרגו. יותר מדי תוכן עלול להעמיס על המשתמש. מעט מדי, לא תצליחו להכנס לתודעת הלקוח.

4. תוכן, תוכן ועוד תוכן! צרו איוונטים, מבצעים, ימי כיף, כל דבר. פשוט צרו תוכן שתוכלו לפרסם.

טיב התוכן – כתבו בלי שגיאות כתיב! לא ארוך מדי, גם לא קצר מדי.
מעלים תמונה או ווידאו? וודאו שהאיכות טובה.

עכשיו כשיישמתם את כל הנ״ל, בואו נדבר רגע על הקידום הממומן של התוכן שלכם. אנחנו בזיגזג תמיד ממליצים לעבוד עם אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל. ידוע לנו שכל בעל עסק מעדיף לחסוך בעלויות פרסום וינסה לעשות הכל לבדו אבל חשוב לזכור- מדובר בעולם הפרסום הדיגיטלי, לא בתליית תמונה על הקיר. זה לא התחום שלכם ואם אתם מוצאים את עצמכם הולכים לאיבוד, פנו למקצוענים.
אם בכל זאת בא לכם להתנסות, הנה כמה טיפים שאנחנו יכולים לתת לכם:

1. הכירו את הקהל שלכם ודעו כיצד לטרגט אותו. אל תנסו לפנות לקהל שאתם לא בטוחים שרלוונטי לכם.

2. אל תרדפו אחר לייקים ואל תשלמו עליהם. תדבקו במשימה ועם הזמן לייקים אורגניים יבואו.

3. הגדירו תקציב חודשי ואל תחרגו ממנו.

4.יש לכם קהל שעובד? נסו ללמוד מה עובד בו ואיך לשכפל ולהגיע לקהלים נוספים!

5. יש לכם קמפיין שעובד? מעולה – הגיע הזמן ללמוד ולהתייעל לקמפיינים אפקטיבים נוספים.

מקווים שהקריאה הזו הועילה לכם ותשמש אתכם. ואם אתם לא סגורים על הדברים, אתם תמיד יכולים ויותר ממוזמנים ליצור עימנו קשר. בכל זאת, גיבורי על.

I need a hero

קו מהיר לגיבורי העל שלנו